Wczytuję dane...
Wyślemy w ciągu: 48 godzin
EAN: 5904305400143
Koszt wysyłki od: 13.00 PLN
Producent: lucrum games

Dr fuks powraca powraca powraca
Pętla to zakręcona gra kooperacyjna typu deck building, w której wcielicie się w Strażników Czasu by stoczyć spektakularny bój ze złowrogim doktorem Fuksem. Zdobywajcie potężne artefakty, które pomogą wam powstrzymać wszechobecne duplikaty doktora a następnie dokonać sabotażu jego groźnej machiny czasu. Wykorzystajcie maksymalnie specjalne umiejętności waszych postaci i możliwości zapewniane przez karty, mistrzowsko opanujcie również zasady PĘTLI, łącząc ich efekty w spektakularne łańcuchy zdarzeń. Bądźcie jednak czujni! Doktor raczej nie będzie bezczynnie przyglądał się waszym działaniom!

Pętla wspólny wróg jednoczy!
Witamy Was w szeregach naszej korporacji ! Od teraz waszym celem jest przede wszystkim pokonanie szalonego dra Fuksa. W Agencji działamy razem: albo razem zwyciężymy, albo dr Fuks ostatecznie naruszy wszechświat. W tym przypadku to, kto wygrał, a kto przegrał, nie będzie miało już żadnego znaczenia. Podczas każdej tury dr Fuks podróżuje w czasie, aby generować nowe duplikaty samego siebie i wyrwy w czasoprzestrzeni. W wyniku wyrw pojawia się tam wir A zbyt wiele wirów to prosta droga do przegranej, ponieważ oznacza to zniszczenie całego wszechświata! Co zrobić, żeby do tego nie dopuścić? Zbierać, a przede wszystkim mądrze wykorzystywać, potężne artefakty, takie jak Duża Rolka Taśmy Klejącej czy Święty Graal. Dodatkowo musicie skupić się na tym, aby odsyłać duplikaty doktora w niebyt. Po trzecie musicie wypełniać zadania, które stawia przed Wami gra, a które pomogą powstrzymać machinę dra Fuksa zanim będzie za późno!

Gra zawiera cztery tryby rozgrywki, z których każdy stanowi odmienne wyzwanie i inny poziom trudności. Dodatkowo oferuje też wariant solo przeznaczony dla pojedynczego gracza.

Akcesoria w zestawie:
- 1 plansza czasoprzestrzeni
- 1 plansza kwatery głównej
- 1 model machiny dra Fuksa
- 5 drewnianych pionków agentów
- 100 kart (79 artefaktów, 7 kart Fuksa, 14 ultramachiny)
- 65 akrylowych kostek (30 czerwonych, 30 zielonych, 5 niebieskich)
- 10 kafli sabotażu
- 3 kafle wiru
- 8 dużych kafli (5 agentów, 1 przypominajka, 2 kafle trybu gry)
- 38 żetonów (28 duplikatów, 7 super duplikatów, 3 wirówki)
- 1 woreczek
- 1 broszura operacyjna
- 1 karta z zasadami gry solo
- Instrukcja

Gry

  • wiek: 

    od 12 lat

Polecamy również