Wczytuję dane...
Wyślemy w ciągu: 48 godzin
EAN: 5908215010614
Koszt wysyłki od: 13.00 PLN
Producent: EGMONT

Zwierzątka. Pierwsza gra. Akademia Mądrego Dziecka

Gra oparta jest na bestsellerowej serii książek dla dzieci Akademia Mądrego Dziecka. Wspomaga rozwój intelektualny i poznawczy u dzieci. Mogą w niż grać już dwuletnie dzieci.

Gra ma na celu:

  • Naukę nazw kolorów
  • Naukę nazw zwierzątek
  • Naukę kształtów poprzez mowę i dotyk
  • Ćwiczenie zmysłu dotyku
  • Ćwiczenie mięśni dłoni i palców (chwytanie)
  • Rozwijanie interakcji społecznych 

Zanim rozpoczniesz z dzieckiem grę, pokaż mu jej elementy i omów nazwy zwie-rząt (biedronka, rybka, żółw, motyl, kaczuszka) i kolory jakie mają. Porozmawiaj z dzieckiem o figurach i kształtach. Nazwij je i podotykajcie je wspólnie.

Grę można wykorzystać na kila sposobów:

  • Tak jak w instrukcji układanie elementów na zwierzątkach (dzieci 2-3 letnie)
  • Zabawa w zgadywanie: Co jest w worku? (dzieci 3+) - dzieci z zamkniętymi oczami dotykają kształty i muszą zgadnąć co to za kształt (zabawa sensoryczna stymulująca zmysł dotyku, utrwalająca nazwy kształtów i figur)
  • Zabawa w zbiory: figury (koła-kwadraty) kolory (czerwone, zielone)

Pierwsza gra to seria gier dla najmłodszych dzieci i ich rodziców. Dwulatek dynamicznie rozwija się poznawczo, emocjonalnie i społecznie. To idealny moment na wprowadzenie pierwszych gier planszowych. Dostarczą one stymulacji w wielu aspektach rozwoju. 

Gracze losują z woreczka figury i dopasowują je do zwierzątek na stole. Każdy stara się znaleźć figury pasujące do swojego zwierzątka, ale łatwo się pomylić i pomóc przeciwnikowi. Kto pierwszy zdobędzie wszystkie figury, wygrywa. Dzieci poznają kształty za pomocą wzroku i dotyku. Ćwiczą przy tym dłonie i palce, czyli mała motorykę.

Akcesoria w zestawie:
- 5 plansz zwierzątek
- 20 kafelków z figurami
- 1 płócienny woreczek

Parametry produktów

  • Wiek: 

    od 2 lat

  • Płeć: 

    dla dziewczynek i chłopców