Descent: Wędrówki w mroku Cień Nerekhall
Niewidzialne zło budzi się w mieście próbującym zerwać z mroczną przeszłością.
Miasto Nerekhall podniosło się po czasach upadku i na przekór zagrożeniu ze strony Namiestników Daquana. Dziś jego obywalele śmiało twierdzą: Zło dawno minęło. Cóż z tego, skoro przerażające siły odradzają się w ukrytych zakątkach miasta? Przygotowują się na nadchodzący wielkimi krokami dzień, gdy Nerekhall, baronie i całe Terrinoth zatrzęsą się w posadach przed obliczem nowo zdobytej potęgi mroku.
Cień Nerekhall stanowi rozszerzenie do gry Descent: Wędrówki w mroku 2. edycja, wprowadzające nową kampanię, oferującą graczom wyjątkowe doświadczenia. Zawarto w nim nowych bohaterów, potwory, klasy i wiele innych elementów.
Kampanię Cień Nerekhall osadzono w samym sercu Terrinoth. Jej uczestnicy staną się częścią mrocznej opowieści pełnej zdrady, a zarazem starań o to, by wyplenić korupcję toczącą miasto zarówno w przeszłości, jak i współcześnie.
Dzięki 16 nowym, plastikowym figurkom, 46 wyjątkowo zaprojektowanym kafelkom mapy, ponad 100 kartom i wielu innym elementom, Cień Nerekhall będzie wspaniałym dodatkiem do każdej kolekcji gry Descent: Wędrówki w mroku 2. edycja!
Uwaga! To nie jest samodzielna gra. Do rozgrywki wymagana jest gra podstawowa Descent: Wędrówki w mroku 2. edycja.
Akcesoria w zestawie:
- 48-stronnicowa instrukcja/Księga Przygód
- 4 plastikowe figurki bohaterów
- 12 plastikowych figurek potworów
- 2 zielone kości mocy
- 4 plastikowe podstawki
- 4 arkusze bohaterów
- 45 kart klas
- 21 kart przedmiotów sklepowych
- 4 karty stanów
- 3 karty reliktów
- 9 kart splugawionych mieszkańców
- 12 kart mrocznego władcy
- 8 kart potworów
- 8 kart popleczników
- 10 kart wydarzeń miejskich
- 46 kafelków planszy
- 4 żetony bohaterów
- 2 żetony pieśni
- 4 żetony krat
- 4 żetony popleczników
- 4 żetony wizerunków
- 6 znaczników celów
- 5 żetonów stanu
- Żeton chowańca Dusza cieni
- 3 żetony wpływów
Parametry produktów
-
Wiek:
od 14 lat
-
Płeć:
dla dziewczynek i chłopców